Concept

Stimati clienti,

Exista o multitudine de service-uri. Aveti posibilitatea de a alege.Noi credem ca cea mai buna alegere pentru dvs. si pentru masina dvs suntem noi.

Argumentele noastre:
1. Parteneriat. Constientizam faptul ca in conditii de criza relatia dintre noi trebuie sa devina una de parteneriat, adica sa va oferim solutii si sa gandim impreuna cele mai bune variante. Decizia pentru orice interventie la masina dvs trebuie sa va apartina, noi trebuie doar sa oferim argumentele pertinente din punct de vedere tehnic si financiar.
2. Transparenta. Va oferim posibilitatea de a participa la constatarea starii tehnice a masinii, la inlocuirea pieselor defecte.
3. Calitate superioara a lucrarilor asigurata de :
a. Calificarea personalului;
b. Experienta de peste 12 ani in repararea autoturismelor Opel
c. Calitatea pieselor. Folosim numai piese originale
d. Dotarea tehnica cu aparatura de diagnosticare si dispozitive specializate
4. Garantia de 2 ani acordata pentru lucrarile executate, atat pentru manopera cat si pentru piese
5. Seriozitate. Tot ceea ce spunem vom face. Orice reclamatie intemeiata din partea dvs. va fi tratata cu maxima responsabilitate si va fi rezolvata. Vom analiza toate propunerile dvs, care pot face ca lucrurile sa mearga mai bine in relatia cu dvs.
6. Avantaje pentru clientii fideli. Vom dezvolta permanent un sistem prin care relatiile de lunga durata sa fie motivate.
7. Dorinta de a fi performanti si de a ramane in piata pe termen lung.

Pentru orice sugestie sau reclamatie nu ezitati sa ne contactati la service@dibas.ro, pentru Bucuresti sau service@dibas-ph.ro, pentru Ploiesti.