Record: Creste cota de piata a marcii Chevrolet in Europa

Chevrolet - oferte special de aniversare

Chevrolet Europe anunţă o cotă de piaţă record pentru primul trimestru

Vânzările Chevrolet Europe au crescut cu 7,8% atingând cea mai bună cotă de piaţă din toate timpurile, cu o valoare de 1,36%

Vânzările din industriaauto au scăzut cu 8,7%, fiind afectate în special pieţele din sud

În primul trimestru al anului 2012, Chevrolet Europe a vândut 55.104Număr preliminar de înmatriculări – piaţa totală de autovehicule (autoturisme şi autovehicule comerciale uşoare) de autoturisme şi SUV-uri în Europa Centrală şi de VestInclude 39 de ţări: cele 27 de state membre ale Uniunii Europene plus Andora, Albania, Bosniaşi Herţegovina, Croaţia, Islanda, Macedonia, Muntenegru, Norvegia, Serbia, Elveţia şi Turcia., ceea ce corespunde uneicreşteri a volumului de vânzări de 7,8%, în contextul unei industrii care înregistrat o scădere a vânzărilor de 8,7% comparativ cu anul trecut.

Chevrolet Europe a obţinut cea mai bună cotă de piaţă din toate timpurile pentru primul trimestru, de 1,36%, faţă de valoarea de 1,15% obţinută în primul trimestru al anului 2011.

„În primele trei luni ale anului am reuşit să creştem cota de piaţă în 23 din cele 32 de pieţe din Europa Centrală şi de Vest. Acesta este un rezultat încurajator pe fondul unui climat economic precar,” a declarat Susan Docherty, preşedinte al Chevrolet Europe. „Vom avea 10 modele noi lansate în doar 18 luni, incluzând Cruze station wagon şi Malibu, pe care le lasnăm anul acesta, punând astfel bazele dezvoltării ulterioare a companiei,” a continuat Docherty.

Chevrolet a înregistrat cea mai bună cotă de piaţă din toate timpurile pentru primul trimestru în şapte ţări: : Albania (5.04%), Austria (1,27%), Danemarca (7,99%), Franţa (0,99%), Polonia (3,98%), Turcia (2,79%) şi Marea Britanie (0,83%). Nivelul vânzărilor a crescut considerabilîn următoarele ţări: Polonia (+64%), Marea Britanie (+40%), Suedia (+37%), Olanda (+36%), Austria (+26%), Belgia (+24%) şi Germania (+21%).

Cele mai vândute modele Chevrolet în Europa Centrală şi de Vest în perioada ianuarie – martie 2012 au fost Chevrolet Aveo, versiunile hatchback şi notchback (15.800 de unităţi), în clasa mică, urmate de Chevrolet Spark (15.000 de unităţi) – în segmentul mini şi de Chevrolet Cruze (10.100 de unităţi) în clasa compactă. MPV-ul de familie Chevrolet Orlando a înregistrat vânzări de 6.900 de unităţi, iar SUV-ul Chevrolet Captiva a înregistrat 6.800 de unităţivândute.

In plus, Chevrolet a vândut 2.812 de autoturisme şi camioane în IsraelIsrael este inclus în operaţiunile desfăşurate de către Chevrolet Europe, dar nu a fost inclus în valorile vânzărilor prezentate mai sus.în primele trei luni ale anului 2012.

http://youtu.be/vVmJ1omYRR8